Sunday 4 March 2012

Spring time

Hello everyone,
Let me introduce myself I am artist of life. At least I think I am :) I love creating things and be around creative people and places. But what is creativity? I think everything you do is creativity as simple thing like making food and looking for better recipes and new ideas of better eating habits or traveling or even so simple as not very simple as finding the way to love yourself as who you are, looking for passion to live and love everyone and everything. We have lots of stages in life where we grow, develop, find some understanding and challenges. This is my first try to start blogging so it is very new to me and interesting challenge to do. I want to push myself to do more with my creativity to motivate myself to create, share my ideas and information I found everyday. Spring time is the best time to start something new it is like new colors in nature and first flowers after long winter sleep. So hello everyone I hope I will find my friends here and find new friends to start sharing creative time together.
 __________________________________________________________________________________
Leiskite man pristatyti save, Aš esu gyvenimo menininkė. Bent jau aš taip manau :) Man patinka kurti ir būti aplink kūrybiškus žmones ir vietas. Bet kas yra kūrybiškumas? Manau, kad viską, ką darome, yra kūrybiškumas, kaip paprastas noras daryti maistą ir ieškoti geresnių receptų ar naujų idėjų geriasniems mitybos įpročiams arba kelionės, ar net taip paprastą, galbūt ir nelabai paprastą būdą rasti idėjų kaip pamilti save, nesvarbu koks jūs bebūtumėt, ieškot aistros gyventi ir mylėti visus ir viską. Mes turime daug etapų gyvenime, kur mes augame, vystomės, randame suvokimą ir sprendžiame įvairias problemas. Tai mano pirmasis bandymas pradėti dienoraštį, todėl yra labai naujas ir įdomus iššūkis man. Noriu padaryti daugiau su savo kūryba, motyvuoti save kurti, dalintis savo idėjomis ir informacija rasta kasdien. Pavasaris yra geriausias laikas pradėti ką nors nauja, kaip naujos spalvos gamtoje ir pirmosios gėlės po ilgo žiemos miego. Taigi sveiki visi, aš tikiuosi rasti čia savo draugus ir susirasti naujų draugų, kad galėtume dalintis kūryba ir praleisti gerai laiką kartu.

No comments:

Post a Comment